COURSES DETAILS
“ЖҮЖГИЙН ДУГУЙЛАН” төсөлт хичээлийн танилцуулга
Болортоль Батсуурь
НЭМЭЛТ ХӨТӨЛБӨР
Тайлбар
ШИНЭ ЭРИН ОЛОН УЛСЫН СУРГУУЛИЙН “ЖҮЖГИЙН ДУГУЙЛАН” ТӨСӨЛТ ХИЧЭЭЛИЙН ТАНИЛЦУУЛГА
1. ХИЧЭЭЛИЙН НЭР: Уран зохиол
2. ТӨСӨЛ УДИРДСАН БАГШ: Б. Болортоль
3. ХАМРАХ ХҮРЭЭ: 6-р ангийн 10-15 сурагч
4. ХЭН ХАМРАГДАЖ БОЛОХ ВЭ? Шинэ Эрин ОУ-ын сургуулийн 6-р анги
5. ТӨСЛИЙН ЗОРИЛГО: Зохиолын дүрийн үг үйлдлээр зан төрхийг харуулж, дүрд тоглох чадвараа хөгжүүлнэ.
6. ТӨСЛИЙН ЗОРИЛТ
· Уран зохиолын хичээлээр үзсэн эх зохиолоо гүнзгийрүүлэн задлах
· Багаар хамтран ажиллаж, багийн бүтээл бий болгох
· Жүжиглэх авьяас чадвараа нээх
· Жүжиглэх авьяас чадвараа хөгжүүлэх
· Ярих, илтгэх, уран унших чадвартай болох
· Ярих, илтгэх, уран унших чадвараа хөгжүүлэх
7. ХӨГЖҮҮЛЭХ УР ЧАДВАРУУД
· Багаар хамтран ажиллах
· Асуудал шийдвэрлэх
· Бүтээлчээр сэтгэх
8. ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА, ЯВЦ /7 хоног бүрээр/
№ |
Үйл ажиллагаа |
Хугацаа |
Хариуцах эзэн |
|
1 |
Төслийн үйл ажиллагааны танилцуулга, төлөвлөгөө гаргах |
1-р долоо хоног |
Б. Болортоль |
|
2 |
Дугуйлангийн үйл ажиллагааны тухай ярилцах |
2-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
3 |
Уран зохиолын хичээлээр үзэх эх зохиол болон нэмж унших зохиолын жагсаалт гаргах |
3-р долоо хоног |
Б. Болортоль |
|
4 |
Яруу найргийн зохиолыг задлан шинжлэх |
4-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
5 |
Яруу, уран унших арга техникийг эзэмших |
5-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид
|
|
6 |
Богино өгүүллэг, үлгэр уншин задлан шинжлэх |
6-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
7 |
Дүрд хувиран өгүүллэг унших арга техниктэй танилцах |
7-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
8 |
2 багт хуваагдан сонгосон өгүүллэг, үлгэрийн дүрд хувирах дадлага хийх |
8-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
9 |
Дугуйлангийн хүрээнд жүжигчилсэн тоглолт бэлтгэх |
9-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
10 |
Жүжигчилсэн тоглолтоо сургуулийн хэмжээнд тоглож үзүүлэх \ тайлан \ |
10-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
11 |
Богино өгүүллэг, үлгэр уншин задлан шинжлэх |
11-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
12 |
Жүжигчилсэн тоглолтын тайзны засал чимэглэл хийх төлөвлөгөө боловсруулах |
12-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
13 |
Богино өгүүллэгийн дүрд хувиран тоглох үйл ажиллагааг төлөвлөх
|
13-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
14 |
Бэлтгэл хийх |
14-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
15 |
Бэлтгэл хийх |
15-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
16 |
Бэлтгэл хийх |
16-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
17 |
Бэлтгэл хийх |
17-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
18 |
Дугуйлангийн сурагчдын эцэг эхэд тоглох |
18-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
19 |
Сурагчдад тоглож тайлагнах |
19-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
20 |
Дугуйлангийн үйл ажиллагааг дүгнэх хаалт |
20-р долоо хоног |
Б. Болортоль дугуйлангийн сурагчид |
|
9. ТӨСЛӨӨС ГАРАХ ДҮН: Уран зохиолын хичээлээр үзсэн мэдлэг чадвараа хөгжүүлж, дугуйлангийн хугацаанд хоёр удаа жүжигчилсэн тоглолт бэлдэж эцэг эх, сургуулийнхаа сурагчдад тоглож үзүүлнэ.
10. ХИЧЭЭЛЛЭХ ӨДӨР: Лхагва гараг, 14:30-16:00 цаг
11. ТӨСӨЛД ХЭРЭГЛЭХ ХЭРЭГЛЭГДЭХҮҮН БА ТҮҮНИЙ ЗАРДАЛ /сурагч, сургууль/:
Хувцас, тайзны засал чимэглэл хийх цаасан материал
Төсөл удирдагч: Монгол хэл, бичиг, уран зохиолын багш Б. Болортоль