COURSES DETAILS
“NEW ERA DRAMA CLUB” төсөлт хичээлийн танилцуулга
Ичинхорлоо Сундуй
НЭМЭЛТ ХӨТӨЛБӨР
Тайлбар
“ШИНЭ ЭРИН” ОУ-ЫН СУРГУУЛИЙН “NEW ERA DRAMA CLUB” ТӨСӨЛТ ХИЧЭЭЛИЙН ТАНИЛЦУУЛГА
- ХИЧЭЭЛИЙН НЭР: Англи хэл – NEW ERA DRAMA CLUB
- ТӨСӨЛ УДИРДСАН БАГШ: С. Ичинхорлоо, McKinney Victoria
- ХАМРАХ ХҮРЭЭ: 6-8 р анги 20-25 сурагч
- ХЭН ХАМРАГДАЖ БОЛОХ ВЭ? Шинэ Эрин Олон Улсын Сургуулийн зургаагаас найм дугаар ангийн сурагчид хүсэл сонирхлоороо хамрагдаж болно.
- ТӨСЛИЙН ЗОРИЛГО: Сурагчдын англи хэлний чадварыг жүжиглэх авьяас, уран сайхны мэдрэмж дээр суурилан хөгжүүлэх зорилготой.
- ТӨСЛИЙН ЗОРИЛТ:
- АНГЛИ ХЭЛ-ийг ашиглан харилцлах буюу ярианы чадвар
- Сонсоод үг болон үйлдлээрээ хариу үйлдэл үзүүлэх чадвар,
- Уншсан зохиол болон шүлгийг найруулан бичих чадварыг хөгжүүлэх
- Үзэгчид болох эцэг эх, багш сурган хүмүүжүүлэгчид болон бусад сурагчдад жүжигчилсэн тоглолт тавих, илтгэх
- ХӨГЖҮҮЛЭХ УР ЧАДВАРУУД:
Ярих/Сонсох
● Зохиолын жүжгийг англи хэл дээр үзэх.
● Үгийг уран яруу байдлаар тод чанга, ойлгомжтой, зохих өнгө, аялга хурдтайгаар ярих.
● Үзэгчдээ мэдэрч, өөртөө илгэлтэйгээр мэдрэмж болон төсөөллөө илэрхийлэх.
● Жүжиглэх арга барилаар бусдыг сонсож, зөв харилцаж, сонсох чадвараа хөгжүүлэх.
Унших/Бичих
● Сонгодог зохиолын төрлийг жанрыг ойлгох.
● Жүжгийн зохиолыг уншиж гол санааг эргэцүүлэн шүүн тунгааж, үзэл бодлоо илэрхийлэх.
● Тэмдэглэл хийх чадварт суралцах.
● Зохиолчийн хандлага, мэдрэмж болон дүрүүдийг судлан онцлогийг нь бичих.
● Жүжгийн зохиолын зорьсон санааг задлан шинжилж дүгнэх.
● Англи хэлний үгийн баялгийг нэмэгдүүлэх.
● Өгүүлбэрийн бүтэц, зөв бичих дүрэм, цэг таслал болон дүрмийн бүтцүүдийг ажиглан ярих үедээ зогсоц, өргөлтийг тохируулах.
- ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА, ЯВЦ /7 хоног бүрээр/:
№ |
Үйл ажиллагаа |
Хугацаа |
Хариуцах эзэн |
|
1 |
Introduce the club and the members |
Week 1 |
Club members and teachers |
|
2 |
Decide on the groups and assign the topics or stories |
Week 2 |
Club members and teachers |
|
3 |
Begin rehearsing lines in designated groups. Focus on pronunciation. |
Week 3 |
Club members and teachers |
|
4 |
Continue rehearsing lines in designated groups. Focus on intonation. |
Week 4 |
Club members and teachers |
|
5 |
Continue rehearsing lines in designated groups. Focus on body language and facial expressions. |
Week 5 |
Club members and teachers |
|
6 |
Begin learning stage directions and acting out each scene in designated groups. |
Week 6 |
Club members and teachers |
|
7 |
Continue rehearsing and perfecting each scene. |
Week 7 |
Club members and teachers |
|
8 |
Plan costume design and stage props. List the needed materials for the following week. |
Week 8 |
Club members and teachers |
|
9 |
Gather and craft stage props and costumes. |
Week 9 |
Club members and teachers |
|
10 |
Begin rehearsing full productions, including props and costumes. |
Week 10 |
Club members and teachers |
|
11 |
Continue rehearsing full productions, recording scenes for constructive criticism. Preparation for performance next week. |
Week 11 |
Club members and teachers |
|
12 |
Perform/Film productions. |
Week 12 |
Club members and teachers |
|
13 |
Watch productions and reflect on what was done well and what can be improved in the following semester. |
Week 13 |
Club members and teachers |
|
14 |
NEW SEMESTER: Decide on the groups and assign the topics or stories |
Week 14 |
Club members and teachers |
|
15 |
Begin rehearsing lines in designated groups. Focus on pronunciation. |
Week 15 |
Club members and teachers |
|
16 |
Continue rehearsing lines in designated groups. Focus on intonation. |
Week 16 |
Club members and teachers |
|
17 |
Continue rehearsing lines in designated groups. Focus on body language and facial expressions. |
Week 17 |
Club members and teachers |
|
18 |
Begin learning stage directions and acting out each scene in designated groups. |
Week 18 |
Club members and teachers |
|
19 |
Continue rehearsing and perfecting each scene. |
Week 19 |
Club members and teachers |
|
20 |
Plan costume design and stage props. List the needed materials for the following week. |
Week 20 |
Club members and teachers |
|
21 |
Gather and craft stage props and costumes. |
Week 21 |
Club members and teachers |
|
22 |
Begin rehearsing full productions, including props and costumes. |
Week 22 |
Club members and teachers |
|
23 |
Continue rehearsing full productions, recording scenes for constructive criticism. |
Week 23 |
Club members and teachers |
|
24 |
Continue rehearsing full productions, recording scenes for constructive criticism. Preparation for performance next week. |
Week 24 |
Club members and teachers |
|
25 |
Perform/Film productions. |
Week 25 |
Club members and teachers |
|
26 |
Watch productions and celebrate the end of Club. |
Week 26 |
Club members and teachers |
|
- ТӨСЛӨӨС ГАРАХ ДҮН Сурагчдын англи хэлний ярих, сонсох, унших чадварууд нэмэгдэх, мөн сурагчид англи хэлийг ашиглах үедээ өөрийгөө нээн илрүүлж, олон нийтийн дунд өөртөө итгэлтэй байх, багаар ажиллах чадваруудыг эзэмших мөн англи хэлний IGCSE, IELTS, TOEFL-ийн шалгалтын яриа болон сонсголын суурь бэлтгэл болох.
- ХИЧЭЭЛЛЭХ ӨДӨР: Мягмар 16:00-16:40
- ТӨСӨЛД ХЭРЭГЛЭХ ХЭРЭГЛЭГДЭХҮҮН БА ТҮҮНИЙ ЗАРДАЛ /сурагч, сургууль/:
Бичгийн цаас - 2 боодол
Хавар үзүүлбэрт ашиглагдах хувцас болон хэрэглэгдэхүүн тухайн үед нь
Төсөл удирдсан багш: Англи хэлний багш С. Ичинхорлоо
McKinney Victoria